Rabu, 23 November 2011

Shoot me or I shoot u with Love


oleh : zHibuokscha
Never been in love? love that makes us feel reborn. differences and similarities do not mean when love whack. activity becomes dormant, eating becomes uncomfortable, it does not mean thirst and sleep is not restful. Atmosphere such as flying into the sky. as if love were scattered everywhere outnumber the stars.

Love can change the bitter into sweet, switch of gold dust, cloudy to clear, sick are healed, the prison into the lake, a delicious pain and anger into mercy



It hurts to love someone who does not love us, but more painful is to love someone and we never had the courage to express that love him.

A sad thing in life is when we meet someone who means so much to us, only to find that in the end become meaningless and we should let it go. Sometimes we do not appreciate people who love us wholeheartedly, so we lose it.

At that time, nothing to regret because it goes without saying anymore. Love the person on the basis of who he is now and not who he was before. The story of the past do not need to be raised again, if we really love him wholeheartedly

Be careful with love, because love can also make a healthy person becomes ill, fat people become thin, normal people become crazy, the rich become poor, the king becomes a slave, if his love was welcomed by lovers FAKE! The possibility of what we hold dear or beloved ugliness stored therein and the possibility of what we hate goodness stored in it.

What are you feeling now? love or hate? if you like .. grateful to be a lot of happiness and peace that you get. and if the hatred which you have chosen .. throw away as useless hatred.

translate :
pernah merasakan jatuh cinta? cinta yang membuat kita merasa terlahir kembali. perbedaan dan  persamaan tidak berarti  ketika cinta mendera. aktivitas menjadi  terbengkalai, makan menjadi tidak enak, rasa haus itu tidak berarti dan tidur tidak nyenyak. Suasana seperti terbang ke langit. seperti jika cinta bertebaran di mana-mana melebihi jumlah bintang dilangit.

Cinta dapat mengubah pahit menjadi manis, debu beralih emas, keruh menjadi bening, sakit menjadi sembuh, penjara menjadi telaga, derita menjadi nikmat dan kemarahan menjadi rahmat

Sungguh menyakitkan mencintai seseorang yang tidak mencintai kita, tetapi lebih menyakitkan adalah mencintai seseorang dan kita tidak pernah memiliki keberanian untuk menyatakan cinta itu kepadanya.

Hal yang menyedihkan dalam hidup adalah ketika kita bertemu seseorang yang sangat berarti bagi kita, hanya untuk menemukan bahwa pada akhirnya menjadi tidak berarti dan kita harus membiarkannya pergi. Kadangkala kita tidak menghargai orang yang mencintai kita sepenuh hati,sehingga kita kehilangannya.

Pada saat itu, tiada guna penyesalan karena perginya tanpa berkata lagi. Cintailah seseorang itu atas dasar siapa dia sekarang dan bukan siapa dia sebelumnya. Kisah silam tidak perlu diungkit lagi, sekiranya kita benar-benar mencintainya setulus hati.

Hati-hati dengan cinta, karena cinta juga dapat membuat orang sehat menjadi sakit, orang gemuk menjadi kurus, orang normal menjadi gila, orang kaya menjadi miskin, raja menjadi budak, jika cintanya itu disambut oleh para pecinta PALSU!! Kemungkinan apa yang kita sayangi atau cintai tersimpan keburukan didalamnya dan kemungkinan apa yang kita benci tersimpan kebaikan di dalamnya.

apa perasaan Anda sekarang? cinta atau benci? jika Anda suka .. bersyukur karena akan banyak kebahagiaan dan kedamaian yang Anda dapatkan. dan jika kebencian yang kamu pilih.. buanglah jauh-jauh karena kebencian tidak berguna.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar